سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کدنویسی

چگونه یادگیری کدنویسی را شروع کنم؟

آخرین نکات

در مورد اینکه چرا می خواهید یادگیری را شروع کنید و آنچه را که امیدوارید به آن برسید ، بررسی کنید.

زبان های مناسب را برای دستیابی به این هدف انتخاب کنید.

یک دوره آنلاین انتخاب کنید و یادگیری این زبان ها را شروع کنید.

ویرایشگرهای کد مناسب را بارگیری کنید.

تمرین کنید ، تمرین کنید ، و مقداری بیشتر تمرین کنید!

به یک انجمن آنلاین بپیوندید.

کد شخص دیگری را هک کنید.

 

آیا برای کدگذاری باید در ریاضیات مهارت داشته باشم؟

هر نوع گرافیک سطح پایین یا برنامه نویسی بازی نیز به ریاضیات احتیاج دارد و شما باید قبل از انجام هر یک از آنها ، آن را مطالعه کنید. ... مطمئناً شما به برخی مفاهیم اساسی ریاضی ، مانند حساب یا جبر ، یا منطق نیاز دارید ، اما اصول اولیه اگر باشد.

 

آیا می توانم خودم را به کدگذاری یاد بدهم؟

یک برنامه نویس خوب غیرممکن است - چه انتخاب مدرک CS ، گذراندن چند دوره کد نویسی آنلاین ، شرکت در bootcamp رمزگذاری یا حتی نحوه کدگذاری به خود یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که در مورد یادگیری نحوه کدگذاری هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد.

 

آیا کدگذاری شغل پر استرسی است؟

از آنجا که برنامه نویسی یک کار محدود به زمان است ، یک کار استرس زا است. برنامه نویس مجبور است در این مدت زمان محدود کار خود را برای مشتری خود به پایان برساند. از آنجا که برنامه نویس مجبور است با کامپیوتر کار کند ، استرس بیشتری بر آنها وارد می شود. ... این تنها عاملی است که باعث می شود برنامه نویسی یک کار پرتنش باشد.

 

آیا کدگذاری از ریاضیات سخت تر است؟

حقیقت این است که دشواری هر یک کاملاً به توانایی های شخصی که آن را تمرین می کند بستگی دارد. در مورد غنا ، برنامه نویسی رایانه مدت زمان بسیار کمتری نسبت به ریاضیات وجود داشته است ، بنابراین منطقی است که موضوع درسی آنچنان غنی نباشد ، اگر در حقیقت اینگونه باشد.

 

آیا رمزگذاران تقاضا دارند؟

شغل برنامه نویسی رایانه ممکن است در حال کاهش باشد ، اما کد نویسی در حال تبدیل شدن به بیشترین مهارت در صنایع است. ... هفت میلیون فرصت شغلی در سال 2015 در مشاغلی بود که به مهارت برنامه نویسی نیاز داشتند و مشاغل برنامه نویسی به طور کلی 12 درصد سریعتر از متوسط ??بازار رشد می کنند.

کدام زبان کدگذاری را ابتدا باید یاد بگیرم؟

اگر به دنبال یک زبان برنامه نویسی آسان و حتی سرگرم کننده برای یادگیری هستید ، پایتون همیشه توصیه می شود. پایتون به جای این که به قوانین دقیق نحوی بپردازد ، مانند انگلیسی می خواند و برای شخصی که تازه وارد برنامه نویسی شده است درک آن ساده است.

 

آیا رمزگذاران ساعت های طولانی کار می کنند؟

پاسخ این است که اکثر برنامه نویسان تقریباً تمام وقت خود را صرف تهیه نرم افزار یا فکر کردن در مورد چگونگی بهبود یک پروژه فعلی می کنند ، اما وقتی صحبت از برنامه مورد نیاز کارفرمایان می شود ، آنها هفته های 40 ساعته مشابه بقیه را کار می کنند.

 

آیا برای رمزگذاری باید حساب حساب کنید؟

به طور کلی برنامه نویسان نیازی به یادگیری حساب ندارند ، اما ریاضیات گسسته کاملاً ضروری است. با این حال ، برای هر موضوع STEM دیگر ، از جمله آمار ، درک حساب برای درک کامل آن ضروری است.

 

آیا برنامه نویسان می توانند از خانه کار کنند؟

برنامه نویسان نه تنها بیشتر از سایر کارمندان در خانه کار می کنند ، بلکه در صورت کار بیشتر در خانه کار می کنند. از سال 2012 تا 2015 ، یک برنامه نویس متوسط تمام وقت که از خانه کار می کرد ، گفت که آنها به طور متوسط پنج ساعت و نیم وقت صرف این کار کرده اند

 

منابع:

http://pishroschool.parsiblog.com/

http://pishroschool.ir/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/#